+45 71 74 76 16   |   [email protected]

Shopify Udvikling – 2

Sælg mere med det rigtige indhold på jeres hjemmeside

Med målrettet indhold til de rigtige modtagere, får får I mere ud af annoncebudget, hjemmeside og markedsføring. Slab indhold der sælger mere – uanset hvad I sælger. 

Buyer Personas er er opdigtede repræsentanter af en virksomheds ideelle kunder. Med Buyer Personas kan jeres virksomhed

  • Få en dybere forståelse for jeres kunder og deres behov
  • Skabe målrettet indhold, som tekster og marketingbudskaber
  • Bruge dette på hjemmesiden og på tværs af digitale touchpoints
  • Få større udbytte af markedsføringsbudgetter, opnå højere konvertering, flere kunder og dermed styrke jeres virksomhed markant. 

Formålet med Buyer Personas er at svare på to vigtige spørgsmål: 

  • Hvem er vores vigtigste kunder?
  • Hvordan servicerer vi dem bedst muligt?

En måde (den eneste måde, hvis man spørger os hos Sitemee) at løse dette på, er ved at gribe det systematisk an. Hos Sitemee bruger vi metoden der tager udgangspunkt i “Buyer Personas”, løst oversat til “Kundeprofiler”. Med udgangspunkt i jeres virksomheds forskellige kundetyper, besvarer vi systematisk spørgsmål som: Hvilket problem løser vi, hvordan løser vi det, hvilke indvendinger har kunden? Når vi har lavet øvelsen, kan der skitseres indhold til jeres hjemmeside med målrettede marketingbudskaber. Chancen for at en besøgende bliver til en kunde, stiger markant, i og med at der på forhånd er taget hensyn til de besøgendes spørsmål, invendinger og tvivl.  

Få tilsendt vores Buyer Personas guide

Indtast dine oplysninger herunder og modtag vores PDF-guide med eksempler og skabelon til Buyer Personas og en case beskrivelse fra Rubberduck.dk

Sitemee er specialiserede i ecommerce-platforme, hjemmesider, digital markedsføring og rådgivning. Vi er altid klar til at hjælpe. Du kan kontakte os her.

Kontakt os

+45 71 74 76 16

Ring mig op

Vi ringer dig op hurtigst muligt