Med målrettet indhold til de rigtige modtagere, får får I mere ud af annoncebudget, hjemmeside og markedsføring. Slab indhold der sælger mere – uanset hvad I sælger.
Buyer Personas er er opdigtede repræsentanter af en virksomheds ideelle kunder. Med Buyer Personas kan jeres virksomhed
Formålet med Buyer Personas er at svare på to vigtige spørgsmål:
En måde (den eneste måde, hvis man spørger os hos Sitemee) at løse dette på, er ved at gribe det systematisk an. Hos Sitemee bruger vi metoden der tager udgangspunkt i “Buyer Personas”, løst oversat til “Kundeprofiler”. Med udgangspunkt i jeres virksomheds forskellige kundetyper, besvarer vi systematisk spørgsmål som: Hvilket problem løser vi, hvordan løser vi det, hvilke indvendinger har kunden? Når vi har lavet øvelsen, kan der skitseres indhold til jeres hjemmeside med målrettede marketingbudskaber. Chancen for at en besøgende bliver til en kunde, stiger markant, i og med at der på forhånd er taget hensyn til de besøgendes spørsmål, invendinger og tvivl.
Indtast dine oplysninger herunder og modtag vores PDF-guide med eksempler og skabelon til Buyer Personas og en case beskrivelse fra Rubberduck.dk
Sitemee er specialiserede i ecommerce-platforme, hjemmesider, digital markedsføring og rådgivning. Vi er altid klar til at hjælpe. Du kan kontakte os her.
Nyt om
Ecommerce & markedsføring
Du får besked når der er nyt på bloggen
Copyright © 2020 Sitemee.dk. Alle rettigheder forbeholdt.
Vi ringer dig op hurtigst muligt